برگزاری مراسم نکوداشت استاد ارجمند جناب آقای دکتر محمد تقی رهنمایی

بسمه تعالی

برگزاری مراسم نکوداشت

استاد ارجمند جناب آقای دکتر محمد تقی رهنمایی

به پاس تجلیل از جایگاه علم و اندیشه و قدردانی از مقام علمی و یک عمر زحمات بی­ دریغ

جناب آقای دکتر محمد تقی رهنمایی

    در حوزه­ های علوم جغرافیا، برنامه­ ریزی شهری و علوم گردشگری،

                                           انجمن علمی گردشگری ایران

  با همکاری:

 خانه اندیشمندان علوم انسانی، دانشگاه علم و فرهنگ، پژوهشکده گردشگری پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری،  انجمن علمی جغرافیا و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در روز دو­ شنبه 21/ 12/ 1391 مراسم نکوداشت و تقدیر از این استاد فرهیخته را برگزار می­ نماید.

   لذا ضمن تشکر از عنایت همه اساتید، صاحب­ نظران، دانشجویان و دوستداران و علاقمندان به این استاد گرانمایه به اطلاع می ­رساند جهت حضور در مراسم در سایت اطلاع­ رسانی پژوهشکده گردشگری به نشانیinfo@RCT.IR  ویا p.gardeshgari@ymail.com ثبت نام نمایند.

  با توجه به اینکه دبیرخانه مراسم در تلاش است ویژه­ نامه­ ای در تجلیل از مقام علمی جناب آقای دکتر رهنمایی قبل از برگزاری مراسم منتشر کند. از کلیه عزیزان به خصوص دانشجویان این استاد گرانمایه دعوت بعمل می ­آید چنانچه نظر، مطلب و یا خاطره­ ای از ایشان دارند حداکثر تا تاریخ 1391/12/5 به نشانی سایت مذکور ارسال دارند.  

 

با احترام

دبیرخانه مراسم

 

علی رحیم پور

 

کلید سوالات کنکور ارشد92

سلام

 بجه ها کلید سوالات امد ولی یکسری سوالاتش اشتباهه


کلید سوالات - ماهان

کلید سوالات- مدرسان شریف


منبع: http://shahri92.blogfa.com/


دانلود سوالات کنکور 92


download now

کنکور هم تموم شد:)


سلام دوستان. خب خسته نباشید این هم از کنکور.. بیاید بگید ببینم کنکور چطور بود و چیکار کردید؟ :دی


با ارزوی موفقیت برای همه تون :)

اینم یه مطلب از وبلاگ خانم علیجانی... البته دیگه کنکور خیلی نزدیکه امیدوارم موفق بشید و متن ایشون هم بهتون روحیه بده دوستای عزیز.برای همه تون ارزوی موفقیت میکنم از ته دل.:)

و اما مطلب خانم علیجانی:

سلام دوستان.احوالتون؟اینم بهمن بالاخره رسیدوکنکورو میدید وتموم.پایان تمام دلهره ها و استرس ها وبی خوابی های شبونه.پایان کنکور.پایان زحمتهاتون.پایان سختی هاو مهمونی نرفتنا.دیگه به خودتون سخت نگیرید روزای آخره.ونزدیک درو محصولتون.ان شالله که محصول خوبی کاشتید وقراره برداشت کنید.چقدر قشنگه هر کسی به اندازه تلاشش نتیجه میگیره.خدا رو شکر که تو کنکور پارتی بازی نمیشه وبه اندازه همتت نتیجه میگیری.الان وقتشه که تست بزنی و درصد بگیری.وکامل خودتو محک بزنی ببینی چند مرده حلاجی؟محرم وصفر هم که تموم شد دیگه میتونی موزیک شاد و انرژی بخش گوش کنی.این روزای آخر رو تا اونجا که میتونی شاد باش و سعی کن روحیتو حفظ کنی.تا بعد کنکور غم و اندوه و شکست عشقی وماتم ممنوع.فقط زندگی شاد شاد شاد.بایه روحیه قوی وانگیزه ای سرشار پیش به سوی کنکور.مطمئن باش تو میتونی به اونچه که میخوای برسی.یقین دارم .کافیه بخوای.حتی اگه خوب نخوندیم مهم نیس.همین الان.همین حالا شروع کن هنوز دیر نشده.ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازس.پس شروع کن.تو میتونی.فقط بخواه و توکل کن.توکل.الان باید اگرم روحیه تس زدن نداری حفظ تس کنی.تمام 15 سال اخیر رو تستاشو تهیه کن و شروع کن به حفظ.انقد ناامید نباش.همه مث تو هستن.حتی اونیم که نفر اول میشه الان استرس داره وشاید از خودش وروند درس خوندنش راضی نباشه.خودتو دست کم نگیر.کنکوری عزیز تو الان بیش از هر چیزی به روحیه نیاز داری.میدونم ته دلت شک داری وعدم اطمینان به خودت.اما اعتنا نکن به این حست تا بعد کنکور.مگه چند روز تا کنکور داری؟بیا این چند روز رو با طراوت وشادابی سر کن.بعدش بشو همون آدم سابق.میزان خندیدنتو بالا ببر.اسمسای روحیه دهنده بفرست به دوستات به کنکوریا.روحیه بده و انرژی.بزار همه بهت غبطه بخورن که عجب روحیه ای داره .خیلیاهم از سر حسادت میگن:زده به بی خیالی که راحتتر قبول کنه که قبولی در کار نیست .اما تو اعتنا نکن فقط روحیتو از دست نده.خودت باش یه آدم قوی که لحظه90 میخواد خودشو رو کنه .ایرانی جماعت در لحظات آخر همیشه کارکرد بهتری داشته.یادت نره که این ویژگی تو خون تو هم هست.میدونم که میتونی.تلاش کن و ناامید نشو.سرد نشو.یاس وجودتو نگیره.نماز اول وقت یادت نره که یه دنیا انرژی بهت میده.مرور نکاتی که خلاصه برداری کردی ودیدن تستای15 سال اخیر.همین.به همین راحتی.زیاد سخت نگیرید.ان شالله به نتیجه مطلوبتون میرسید.

:)


دومین هم اندیشی سراسری جامعه جغرافیدانان ایرانهم اندیشی